bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 14.03.2011, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu:

Siłownia

OLYMP

Wyposażenie:

1. Atlas wielofunkcyjny 4 stosy, 5 stanowiskowy OLYMP -1 szt.

2. Ławki regulowane HES -2 szt.

3. Stojaki do ławki regulowane HES -2 szt.

4. Modlitewnik regulowany HES -1 szt.

5. Poręcze brzuch/triceps OLYMP -1 szt.

6. Stojaki na obciążenia HES -1 szt.

7. Stojak na hantle HES - 1 szt.

7.Obciążenie ogumowane -150 kg

8. Sztangi: 220cm, 180cm, 120cm łamana. fi 50mm

9. Hantle stałe gumowane -168 kg (2 x 6, 8, 10, 12, 14, 16 kg)

W KAŻDY CZWARTEK SIŁOWNIA ZAREZERWOWANA DLA PAŃ

Siłownia czynna: Pn, Wt, Śr, Czw, Pt, So od 16.00-21.00

PORADY PORADY PORADY PORADY

Przed rozpoczęciem treningu siłowego należy przede wszystkim zgłosić się do lekarza by uzyskać potwierdzenie o braku przeciwwskazań do zajęć tego typu. Następnym krokiem, zaraz po przekroczeniu progu siłowni, jest pytanie o trenera, kt?ry pom?głby ustalić odpowiedni plan treningowy. Są oni odpowiednio przygotowani do tego, aby powiedzieć nam co, jak i kiedy. Jeśli takiej możliwości nie ma, musisz radzić sobie sam, ale należy robić to z głową.

Oto kilka wskaz?wek:
1- Jeśli miałeś długą przerwę w treningu lub w wysiłku fizycznym w og?le, to poświęć kilka jednostek treningowych na wdrożenie się w normalny rytm treningowy. Jest to absolutnie niezbędne szczeg?lnie wtedy, gdy miałeś bardzo długą przerwę w treningu i masz sporo kilogram?w nadwagi. Zdarzały się sytuację, gdy klient siłowni na pierwszym treningu na skutek wyg?rowanych ambicji lądował w szpitalu ze stanem przedzawałowym. A więc na początek trenuj raczej na urządzeniach cardio zamiast dźwigać ciężary, jednak niech to będzie wysiłek o niskiej i średniej intensywności. Całość powinna zając około 30 minut.
2 - Gdy zapał nie mija i masz za sobą kilka trening?w o charakterze aerobowym (cardio) czas przejść do ćwiczeń siłowych. Jednak wykonuj je w zdecydowanej większości na atlasach. Ćwicząc na nich możesz się skupić na walce z ciężarem nie myśląc o stabilizacji i asekuracji tak jak jest to w przypadku sztangi czy hantli.
3 - Staraj się używać urządzeń, w kt?rych zaangażowanych jest wiele staw?w i wiele grup mięśniowych. Unikaj izolacji (operowanie ćwiczeniem na jednym mięśniu ewentualnie jednej grupie mięśniowej).
4 - Po kilku tygodniach ćwiczeń na atlasach możesz sukcesywnie wprowadzać ćwiczenia z hantlami i sztangami. Jednak r?b to z odpowiednim ciężarem i jeśli jest to możliwe przy ciągłej asekuracji instruktora lub wsp?łćwiczącego.

Powodzenia



Opublikował: Artur Jarczok
Publikacja dnia: 14.03.2011
Podpisał: Artur Jarczok
Dokument z dnia: 20.02.2011
Dokument oglądany razy: 1 111